Naif sang Pejuang

bila diri ditekan, diri terpaksa menerima tanpa pertanyaan yang beribu...bila diri dalam kealpaan ad yang datang mengingatkan..bila diri dalam ketandusan ada juga yang meyirami...kerna ku tau ku hanyalah pejuang yang naif yang ingin bersama2 berjuang..

7:29 AM

ISLAM IS TERRORIST???

Posted by fendi@saladin

SALAM MALAM SYAWAL..
Sehari dua sebelum menyambut Syawal dunia dikejutkan dengan tumpasnya seorang figure yg dipropagandakan kononnya sbg pengganas paling dikehendaki di Asia Tenggara.Satu lagi tamparan baru buat ummat islam seluruh dunia,yang selama ini memang sudah dicop sbg agama pengganas.Diri ini bkan nak membela susuk nie malah xtau setakat mane kegiatan hamba Allah nie kalau 'ada' pon.

Apa yang nak dikongsi atau menjadi persoalan adakah betul wujud susuk tubuh nie atau sengaja dijadikan kambing hitam barat atau Amerika untuk mendoktrinkan seluruh dunia bahawa Islam ini adalah pengganas.

Kita lihat,beliau telah diburu sejak tahun 2002 lagi bila pengeboman Bali yang mengatakan keterlibatan beliau dan Jemaah Islamiah(JI) ,sejak drpd detik itu berapa banyak pengeboman berlaku di Indonesia dan sume dituju kpd beliau dan tidak semena-mena menunjukkan agama Islam sbg pengganas,dan sejak itu juga gerakan memburu beliau terus memuncak dan diakhiri pada 18 september 2009 dengan dikatakan oleh media bahawa MUKANYA TELAH HANCUR??? pendedahan kpd umum hanya mengatakan cap jarinya same.Wujud atau tidak Nordin Mat Top hanya diketahui oleh sekutu-sekutunya dan jgn lupe Allah Maha Mengetahui segala-galanya.

Sebenarnya,ini adalah salah satu propaganda sekutu Amerika & Israel dalam perancangan mereka utk melihat Islam itu hancur.Kita lihat peristiwa lain....
1)Rampasan Kapal terbang dan pengeboman WTC & Pentagon
Persoalan yang masih xmampu dijawab oleh Amerika
a)Bagaimana kapal terbang boleh terlepas dari liputan radar??
b)Letupan kapal terbang mampu runtuhkan bangunan yang penuh dengan besi waja setinggi 410m??
c)Liputan atau pandangan kamera dari segenap sudut seolah telah diletak utk rakaman??
d)Kemana hilang pekerja yahudi seramai 3 ribu lebih pada hari berkenaan??bercuti??

Kesan keatas umat islam
a)Penaklukan regim Amerika di Afghanistan kononnya tpt sembunyi perancang utama,Osama
b)Islamiphobia memuncak dikalangan orang bukan islam
2) Pengeboman Bali 2002

Salah satu pengeboman yang paling dahsyat di Indonesia yang menyebabkan 202 orang mati kebanyakan adalah warga asing dan 209 cedera.
Persolannya....
a)pengeboman menggunakan bom C4 kerana kesan yg amat dahsyat tetapi negara yang ada hak mengeluarkan bom nie adalah beberapa negara shj tdk termasuk Indonesia.Bagaimana rakyat Indonesia boleh dapat bom sebegitu???
b)beberapa saksi yang hidup n masih cedera tetapi telah dibawa ke Australia kononnya utk dirawat tapi dihantar pulang dgn abu mayatnya shj,sedangkan di Indonesia ada peluang utk pulih???

Kesannya..
a)Syahidny 3 orang mujahiddin islam,Imam Samudra,Amrozi,Ali Ghufron ditembak mati

3)Campurtangan politik di Iraq dan dikatekan tpt persembunyian pengganas
Ini adalah atr kejadian-kejadian yang menjadi perancangan Amerika dan Israel dalam menjalankan agenda mereka,betapa licik dan cerdiknya mereka ini,jadi adakah kita sbg MAHASISWA ISLAM yang dikatakan GOLONGAN INTELEKTUAL hanya berdiam diri melihat agama kita dilakukan & diperkatakan sebegitu...????

0 comments:

Post a Comment